راهبند پلاک خوان شار

دوربین پلاک خوان چیست؟

دوربین های پلاک خوان (ANPR)همان طور که از نامشان پیداست دوربین های مداربسته ای هستند با کیفیت زیاد برای کنترل تردد وسایل نقلیه  و امنیت که در مکان های خاص (همانند پارکینگ های عمومی، مجتمع ها، خیابان ها و مکانهای استراتژیک) استفاده میشوند و میتوانند پلاک ماشین هایی که از جلوی آن ها عبور میکنند را ثبت کنند.

دوربین پلاک خوان

این دوربین ها میتوانند با استفاده از تکنولوژی تصویربرداری و الگوریتم‌های پیچیده  در انواع شرایط آب و هوایی مختلف و تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و ۲۴ ساعت شبانه روز بدون وقفه پلاک ها را به صورت کاملا واضح ثبت کنند که این امر آن‌ها را برای استفاده در محیط‌هایی مانند بزرگراه‌ها و خیابان‌های شلوغ مناسب می‌کند.

دوربین‌های پلاک‌خوان دارای تکنولوژی مدرنی هستند که در افزایش کارایی و امنیت در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانند موثر باشند. با پیشرفت تکنولوژی، انتظار می‌رود که کاربردهای این سیستم‌ها همچنان گسترش یابد.

دوربین پلاک خوان راهبند

در دوربین های مداربسته پلاک خوان  هر چه رزولیشن تصویر بیشتر باشد دوربین میتواند از فاصله دورتری پلاک ماشین ها را خوانده و ثبت کند.

دوربین های مداربسته پلاک خوان دارای یک نرم افزار داخلی هستند برای شناسایی و ثبت و ذخیره پلاک های خودرو در حال حرکت استفاده میکنند.

دوربین پلاک خوان

دوربین پلاک خوان

کاربردهای دوربین پلاک‌خوان

دوربین‌های پلاک‌خوان در بسیاری از زمینه‌ها کاربرد دارند. برخی از این کاربردها عبارتند از:

  1. کنترل ترافیک: با استفاده از دوربین‌های پلاک‌خوان، می‌توان ترافیک را به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت انسانی کنترل کرد. این سیستم‌ها می‌توانند خودروهایی که با سرعت بیش از حد عبور می‌کنند را شناسایی کرده، و خودروهایی که تردد خلاف دارند را تشخیص دهند.
  1. امنیت: راهبند های  مجهز به دوربین پلاک‌خوان می‌توانند در افزایش امنیت با نظارت بر ورود و خروج خودروها از مکان‌های خاص مانند پارکینگ‌ها، مجتمع‌های مسکونی ، مناطق استراتژیک و حساس کمک کنند. با استفاده از این سیستم‌ها، می‌توان خودروهای مظنون را ردیابی کرد.
  1. پارکینگ: در پارکینگ‌های بزرگ، دوربین‌های پلاک‌خوان که معمولا بر روی راهبند نصب میشوند ، می‌توانند به صورت خودکار پلاک خودروهای ورودی و خروجی را ثبت کنند، که این امر می‌تواند در مدیریت پارکینگ و کنترل تردد کمک کند.

کلیه راهبند های شارگستر قابلیت اتصال به دوربین های پلاک خوان و ثبت پلاک و کنترل تردد را دارا هستند.

جهت سفارش راهبند پلاک خوان با تیم شارگستر تماس بفرمایید.